סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
שיווק אפקטיבי בעזרת ברושורים
אף שהאינטרנט הוא זירת השיווק האפקטיבית ויש שיגדירו אותה - אולטימטיבית, עדיין לא נס ליחם של ערוצי שיווק מסורתיים. יש בהם שיעילותם אינה מוטלת בספק. אחד מהם הוא שיווק בעזרת ברושורים.
שיווק בעזרת ברושורים אפקטיבי במיוחד בתוך תא שטח קטן באופן יחסי, במה שמכונה "גזרה גיאוגרפית אחידה". לא אחת ניתן לראות בתוך תאי דואר ניירות צבעוניים- ברושורים של עסקים הפועלים באותו אזור, כגון פיצריות, בתי קפה, חנויות פרחים, אינסטלאטורים ובעלי מקצוע ועסקים המספקים שירותים לקהילה.
 
על מנת למשוך את עין הקוראים ולעורר את סקרנותם רצוי לנסח בכותרת משפט מנצח, שעשוי להיות מנוסח גם כשאלה, שבו מי שנחשף אליו מבין כבר ברפרוף ראשוני כי מוצע לו שירות או מוצר שיביא לו תועלת.
חשוב שיודגש באותיות גדולות מה מוצע ללקוח ומה המחיר, האם המוצר או השירות מוצע במסגרת מבצע ואם כן, באיזו מסגרת זמן. אם אתם מציעים הטבות- הדגישו אותן באותיות של קידוש לבנה.
עיצוב פליירים

שיווק אפקטיבי בעזרת ברושריים

פיתוי וגירוי

רובנו מוצפים בחומרי קריאה ואף טובעים בהם. על מנת להיבדל מהחומרים הרבים עליכם למצוא גימיקים שיווקיים (כל האמצעים כשרים). כאשר מדובר בברושור דו ממדי ברור כי תשומת הלב תתעורר למקרא משפט מקורי, סקסי, או איור תואם.
 
על מנת להגביר את הסיכוי להותיר את הברושור ולא למעוך אותו, לקמטו ולהשליכו לפח הקרוב - הציעו הטבה או אף משהו חינם למי שיביא עמו אל העסק שלכם את הברושור הזה. על ידי הצעה זו שקשה לסרב לה סביר להניח כי הברושור יישמר, לכל הפחות עד שמי שמחזיק אותו ייהנה מההטבה המוצעת בו.
 
ברושור מושקע ומוקפד

אם אתם בוחרים להשתמש בערוץ שיווקי זה רצוי ומומלץ להתקשר עם סטודיו שמבצע עיצוב והדפסת ברושורים באופן מקצועי, בכל עיצוב מבוקש ובכל כמות נדרש, בתוך זמן קצר. מאחר שאנשים שמים לב גם לפרטים הקטנים, הקפידו על ניסוח ברור, על הגהה, על גרפיקה שלא תאפיל על המהות ועל העיקר- מה השירות או המוצר - אלא תסייע להדגשתו.
עלות יחדה אחת של ברושור היא זניחה, כך שניתן להדפיס כמות גדולה ולחלק אותה במקומות שונים, ציבוריים, ולתאי דואר. ניתן גם לשכור שירות של אנשים שיחלקו את הברושור במקומות ריכוז המוניים. תתפלאו (?!) רבים יגלו עניין, ולו גם מתוך סקרנות טבעית, לראות ולקרוא מה אתם או השליחים שלהם מציעים להם.
 
עיצוב והדפסת ברושורים הם מימוש אפיק שיווקי פשוט ואפקטיבי. יש רבים שאינם גולשים באינטרנט ופרסום באמצעות ברושורים מאפשר להגיע אליהם ולחשוף בפניהם את המוצר או את השירות שלכם. מומלץ לא לוותר על הפוטנציאל השיווקי הגלום באופציה זו ולנצל אפיק זה בד בבד עם פרסום באינטרנט.
על מנת להיראות כאנשי מקצוע אמינים, חשוב להקפיד על הפקת דפוס נקייה, בגימור מלוטש. לפני אישור המוצר עברו פעם נוספת על התוכן, לרבות על מספרי הטלפון ועל כתובת הדואר האלקטרוני וודאו כי לא נפלה טעות. זכרו- הברושור הוא כרטיס הביקור שלכם.
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest