סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
ברושורים הם אחד מאפיקי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר. הם זולים יחסית , נוח לחלק אתם לקהל יעד נבחר באזור הגיאוגרפי הנבחר. ניתן להדפיס כמות גדולה בעלות נמוכה. בברושור יש אפשרות לכתוב על אודות העסק או החברה, על המוצר או השירות, על כל מה שחשוב לכם שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יידע על אודותיכם, לרבות, כמובן- את האופנים השונים שבהם ניתן ליצור אתכם קשר.
 
פרסום נכון באמצעות ברושורים צריך להיעשות על ידי סטודיו מקצועי, שבו מוענק שירות הכולל תוכן וגרפיקה וכמובן- הפקת דפוס איכותית, ברזולוציית צבעים המשובחת ביותר. הברושור צריך להיראות מקצועי, מוקפד, מושקע. העיצוב שלו אמור להעצים את התוכן ובשום פנים לא להאפיל עליו, להבליעו או לטשטשו. הטקסט צריך להיות מנוסח בקפידה, ברהיטות, מוגה היטב. קצר, בהיר, תמציתי,  תכליתי, קל לעיכול.
 
הברושור אמור לתת תשובה לכל שאלה שמי שיעיין בו עשוי לשאול אתכם, קל וחומר אם תוכן הברושור מעורר בו עניין, רצון או צורך לרכוש מכם את המוצר או את השירות שאתם מציעים.

נקודות שחשוב לשים לב אליהן במיוחד:
הדפסת פליירים

איך לבנות פרסום נכון באמצעות ברושור?

  1. השקיעו בגרפיקה מקצועית. חשוב שהברושור יופק באמצעות תוכנת גרפיקה איכותית ומשובחת, יהיה בפונט קריא; שההדפסה תהיה איכותית; שייעשה שימוש מושכל, אפקטיבי בין צורות, רקעים, אפקטים ויזואליים שונים, הבלטת התוכן החשוב ובעיקר – שימוש בלוגו ובצבעים של העסק או החברה על מנת ליצור בידול ומיתוג, על מנת ליצור זהות עסקית מובהקת. לגרפיקה עשוי להיות משקל מכריע בהתקבלותה ובהתקבעותה  של החברה שלכם בתודעת מי שייחשפו אליה באמצעות הברושור.
  2. חשבו כי הברושור הוא האמצעי השיווקי היחיד שדרכו ייחשפו חלק בלתי מבוטל ממי שעשויים להיות הלקוחות שלכם. אף שרצוי, כמובן, להשתמש גם באינטרנט ובאמצעים נוספים, חשוב להפיק ולעצב ברושור שיהיה, כאמור, אפיק השיווק היחיד שדרכו ייחשפו אליכם רבים.
  3. נסחו את המידע בתמציתיות. אל תעמיסו פרטים. פתחו את התיאבון אבל גרו את המתעניינים להתעניין בתפריט העשיר שלכם. הציעו משהו שעל המעיין בברושור לבצע: לקבל מכם כתובת למתנה או לשירו בהנחה עם הצגת הברושור, להזמין כאן ועכשיו מוצר או שירות, לקבל ערך מוסף על הצלחות החברה, עדויות של לקוחות מרוצים,.
  4. חשוב לחלק את הברושורים במקומות ובזמנים שלא ייווצר בהם עומס כתוצאה מחלוקת ברושורים נוספים.  שווה להשקיע "עוד כמה גרושים, בשכירת שירותי חלוקה של חברה מקצועית ואמינה ( לאחר שתוודאו כי היא אכן כזאת) ולקבל עדכונים על אופן התקדמות החלוקה בכלל ועל סיומה בפרט. אם אתם מסוגים לבצע את החלוקה בעצמכם- מה טוב. האינטרס שלכם ודאי יגרום לכם לעשות את העבודה ברצינות המתחייבת והראויה.
  5. זכרו! הברושור הוא כרטיס הביקור שלכם. הוא חלון הראווה של העסק שלכם. הוא תעודת הזהות העסקית שלכם. אתם ודאי רוצים להיראות בו במיטבכם. זה תלוי בעיקר בכם וב... עיקר בבחירת סטודיו מקצועי שיפיק עבורכם ברושור עצמתי, אפקטיבי ומרשים.
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest