סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
קטלוגים אם אחד האמצעים השיווקיים החשובים והאפקטיביים ביותר של חברות. שימוש בהם מאפשר למספר רב של אנשים להיחשף אליהם ולהתוודע באמצעותם אל מוצרים או שירותים שמוצעים בהם.
על מנת למצות ולמקסם את האפקט השיווקי של הקטלוג הוא העלאה של הקטלוג ברשת. קטלוג מקוון מאפשר לערוך היכרות עם המוצרים או השירותים השונים ולהתעדכן און ליין.
 
קטלוגים שונים- מטרה אחת
ש קטלוגים שהם חוברת מוצרים פרטנית, הכוללת, בין השאר, פרטים תוכניים על אודות המוצרים ומחיריהם, בעוד קטלוגים אחרים הם תמציתיים יותר והם נועדו בעיקר להרשים את הלקוח הפוטנציאלי ולהניע אותו להתוודע באופן מפורט יותר אל ההיצע של החברה.  עם זאת, המטרה היא תמיד משותפת, תמיד אחת: להגביר את החשיפה ולעורר רצון או צורך לרכוש את מה שמוצע בקטלוג.

חשיבותו של קטלוג מעוצב
חברות שונות מסתייעות בקטלוגים כדי להפיץ את מוצריהן או את השירותים שהן מציעות. יש חשיבות רבה לעיצוב הקטלוג, היות שהרושם הראשוני שיוצר הקטלוג  משפיע על יחסם של הנחשפים אליו: קטלוג מושקע, מהודר, צבעוני ודאי מעורר רצון לדפדף בו בעוד קטלוג אפור וחיוור אינו מעורר את הרצון הזה. האפקט העמוק והמהותי של העיצוב אינו מתמצה רק בגימור חזותי מרשים של הקטלוג אלא במידה שהוא מגרה ומניע את מי שנחשף אליו לדפדף בו ולהתוודע אל ההיצע של החברה.
עיצוב קטלוג מסחרי

עיצוב קטלוג לקבלנים

האפקט השיווקי של קטלוג
קטלוג טוב משלב בין ההיבט האינפורמטיבי  שלו ובין ההיבט הפרסומי שלו כאמצעי אפקטיבי  לקידום מכירות. אם מדובר במוצר צריכה המוני צריכה להינקט שפה מלולית וחזותית הפונה אל מכנה משותף רחב וגדול בעוד אם חברה מספק מוצרי- נישה שונים, המיועדים לקהלים מפולחים וממוקדים, שפת התוכן והעיצוב היא שונה, מן הסתם. הקטלוג הוא מתווך בין החברה ובין הצרכן. באמצעותו מצפה החברה ללכוד את תשומת הלב שלו ואת הקשב, לעורר את סקרנותו, לגרותו ולהניעו להתוודע אל המוצר ובתוך כך לחוש כי זה בדיוק המוצר שהוא זקוק לו.
 
הקטלוג כנציג שירות
הקטלוג הוא נציג שירות אולטימטיבי. אף שלא מדובר בנציג אנושי  ודווקא משום כך, הקטלוג אמור להיות כתוב וערוך באופן שיהיה בו מענה לכל שאלה שעשויה להישאל על ידי מי שייחשף אל הקטלוג. בקטלוג צריכים להינתן כל הפרטים הטכניים הדרושים ליצירת קשר עם החברה. בשל החשיבות הרבה שיש לקטלוג על המכירות, חשוב שמלאכת הפקתו תימסר לידי חברה מקצועית המתמחה בהפקת קטלוגים ועיצובם, כמו גם של חומרים מודפסים אחרים, שכל חברה עשויה להיזקק להם: כרטיסי ביקור, פולדרים, ברושורים ועוד.
 
יוצרים קטלוג מנצח
מענה מיטבי עשוי להינתן למי מכם שמבינים את חשיבותם של קטלוגים בעולם העסקי והמסחרי. בסטודיו ורטיגו תוכלו לקבל מוצר מוגמר שיהיה בו מענה מלא לצרכים שלכם כמו גם ביטוי לכל מה שקטלוג מקצועי אמור לבטא. אנשי מקצוע מנוסים, מאומנים ומיומנים בהפקה ובעיצוב של קטלוגים לחברות יפיקו עבורכם קטלוג איכתי ועצמתי, מרשים ואפקטיבי, שיבדל את העסק שלכם וימתג אותו, ישווה לו דימוי חזק שיאפשר לו להתקבע בתודעת הלקוחות הפוטנציאליים כקטלוג של חברה מנצחת העונה על צרכים ומביאה תועלת.
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest